Kontorsassistent till Kairos Future

Kontorsassistent till Kairos Future

Arbetsbeskrivning

Har du en naturlig känsla för god service och ett positivt kundbemötande? Gillar du dessutom att ha varierande arbetsuppgifter och tycker om att ta ansvar? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vi söker nu en Kontorsassistent för konsultuppdrag till Kairos Future. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde snarast för att sedan pågå löpande och med möjlighet till anställning hos Kairos Future på sikt. Tjänsten är med placering på Kairos Future kontor i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I uppgifterna ingår det exempelvis att:

• Förbereda konferenslokaler
• Beställa varor/material
• Förbereda kursmaterial
• Posthantering
• Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret
• Assistera digitala workshops och webinarier
• Assistera vid inspelning av föreläsningar samt stötta kommunikationsteamet i deras olika digitala system och plattformar för marknadsföring.


Vem är du?
För att vara aktuell för tjänsten som Kontorsassistent ser vi gärna att du har erfarenhet från liknande arbete samt har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras. Du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Då företaget arbetar både med svenska och med internationella kunder är det viktigt att du talar och skriver mycket bra svenska och engelska. Du behöver inga förkunskaper i just de digitala plattformar Kairos Future använder, men vi förutsätter att du har en god vana med digitala verktyg generellt.

Du får många härliga kollegor som hjälper till när det behövs, men du kommer att vara unik i just din roll, så det är viktigt att du känner dig bekväm med att jobba självständigt och själv organisera ditt arbete i stor utsträckning. Utöver detta ser vi att du är serviceinriktad, trivs med att arbeta strukturerat och är ansvarsfull.


Om verksamheten
Kairos Future är ett internationellt ledande företag inom framtid och strategi. Vi är runt 35 medarbetare, de flesta på huvudkontoret i Stockholm. Vår vision är en värld där alla sätter framtiden främst och nu söker vi en social och teknikintresserad konferensvärd full av glädje och energi som vill bidra till detta! Arbetsuppgifterna består av att på ett representativt och välkomnande sätt serva kunder såväl som kollegor både digitalt och fysiskt på vårt härliga kontor längst upp i Klarabergshuset på Järnvägsgatan 3.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2022
  • Ansök senast: 10 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


2 oktober 2024