OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi på KFX HR-partner söker alltid nya talanger med rätt kompetens till uppdrag hos våra kunder. Just nu letar vi efter en service-minded person till rollen som Kontorsassistent för att genomföra uppdrag hos vår kund i mediebranschen. Är du flexibel och lösningsorienterad och känner att tiden är inne för nästa steg i karriären? Sök tjänsten som Kontorsassistent redan idag!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemanningsföretag som funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Arbetsuppgifter
Som Kontorsassistent kommer du att arbeta hos vår kund som är verksam inom en spännande bransch. Ditt uppdrag kommer att pågå tillsvidare. Är du en positiv och arbetsam person som älskar att ge service? Vi söker en person som ska vara del av Officeteamet på ett stort företag där anställda har mycket höga krav på service och underhåll. Lokalerna skall ständigt vara i toppskick och tillsammans med Officeteamet skall du vara en nyckelperson som gillar att vara i ständig rörelse. Här sitter man inte ner på stolen många minuter per dag. Det finns alltid något att göra. Nyckelorden för dig kommer att vara förstklassig service, tillgänglighet, proaktivitet och problemlösning.
I övrigt kommer du att:
- Förbereda frukostar, luncher och eventkvällar
- Driva, planera och genomföra olika projekt, event och möten på kontoret
- Ansvara för att mötes- och konferensrum är i snyggt skick för kommande möten
- Beställa in kontorsmaterial och vara första kontakt mot leverantörer
- Hålla snyggt och rent på allmänna utrymmen på kontoret
- Ansvara för godsmottagningen (post, paket etc).
Kvalifikationer
Till rollen som Kontorsassistent söker vi framförallt dig som är en ansvarstagande och social person som brinner för service, triggas av att hjälpa andra samt drivs av att leverera på topp. Du behöver kunna ta egna initiativ och ansvara för dina arbetsuppgifter. De dagliga rutinerna är en del av arbetsuppgifterna under dagen men ingen dag är den andra lik. Det kommer nya uppgifter att lösa och det gäller att man kan hitta lösningar och vara ett steg före för att inte behöva bli påmind om dina arbetsuppgifter. Då företaget har engelska som koncernspråk är det viktigt att kunna hantera både svenska och engelska bra.
Att du dessutom har en positiv inställning, är social, framåt, kan hantera stress väl, kavlar upp ärmarna och hugger i där det behövs gör att du kommer att passa bra in i teamet. Här har du möjlighet att arbeta i en modern miljö med mycket förändringar och nytänkande! Utöver det är det en stor fördel om du har arbetat i en liknande roll tidigare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt
Maria Karlsson
Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt
Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200