Kontorsassistent till Kronfågel AB samt koncernbolaget Scandi Standard

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Kronfågel AB samt koncernbolaget Scandi Standards räkning en kontorsassistent. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år och du kommer att arbeta heltid med start 1 november.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som bland annat att sköta den dagliga driften av kontoret, välkomna besökare, hantera beställningar, fakturahantering, kundservice och bistå vid event. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år och du kommer att arbeta måndag - fredag klockan 08:00 - 16:30. Önskemålet är att du kan starta 1 november. Tjänsten passar dig som älskar kyckling, har sinne för ordning och reda, tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att leverera service i toppklass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Arbetsuppgifter

Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Ansvara för den dagliga driften av kontoret

Välkomna besökare

Ansvara för infomailen

Posthantering och boka bud

Beställningar av kontorsmaterial

Kontakt med kunder och leverantörer

Avtalshantering och fakturahantering

Planera, förbereda och hjälpa till vid event

Onboarding av nyanställda

Ansvara för passerkort, larm och telefoni

Konsumentkontakt, hantera och registrera reklamationer

Andra administrativa uppgifter



VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat som kontorsassistent eller en liknande roll

Kan prata svenska och engelska obehindrat

Goda kunskaper i Officepaketet

Som person är du social, serviceinriktad och initiativtagande. Du är självgående, professionell och ansvarstagande. Vidare är du prestigelös, strukturerad och lösningsinriktad.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024