OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi nu en kontorsassistent för en roll som innefattar offert/anbudsarbete, avtalsadministration, marknadsföring/sociala media, mötesarrangemang och kontorsadministration.
Som en del av vårt team kommer du att arbeta tillsammans med VD, anbudsansvarig samt marknadsansvarig i arbete med underlag och textbearbetning.
Du kommer också att vara involverad i representation vid arrangemang och till viss del introduktion av nya medarbetare, så hög förmåga att möta upp personer i olika sammanhang krävs.
Inom område marknad kommer du hantera vår hemsida och sociala kanaler samt skapa presentationsmaterial enligt vår grafiska profil. Du kommer vara ansvarig för att planera och genomföra konferenser, möten och sociala tillställningar och ta hand om inköp i samband med dessa evenemang.
Din roll innebär även praktiskt kontors- och administrationsarbete, såsom posthantering, inköp av kontorsmaterial och underhåll av vår arbetsmiljö.
Företaget utvecklas inom flera av berörda områden och för den som vill och kan finns goda möjligheter att få utökat mandat och ansvar.
För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har en stark språklig förmåga och behärskar svenska språket på en hög nivå, även goda kunskaper i engelska är ett krav. Vi söker en person som kan uttrycka sig tydligt och professionellt i skrift och tal.
Utöver de språkliga kraven krävs att du har körkort och helst tillgång till egen bil.
Sista ansökningsdag är den 18 juni och tjänsten kan komma att tillsättas innan dess, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Placeringsort är Karlstad och tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse. Provanställning kommer att tillämpas.
Hör av dig till sofia.graflund@qtym.se alt 070-423 34 23 om du har frågor och funderingar rörande tjänsten.