OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad kontorsassistent för en spännande tjänst hos vår kund i centrala Malmö.
I rollen kommer du ha ansvar för den dagliga driften av kontoret. Du trivs i en administrativ och självständig roll.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Ansvara för kontorets kök och allmänna utrymmen
• Ta emot postleveranser och skicka bud
• Hantera påfyllnad av kontorsmaterial och andra inventarier
• Välkomna besökare
• Boka möten
• Sköta kontakten med städfirma
• Hantera arkivering
• Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta den dagliga verksamheten för dina kontorskollegor
Vem är du?
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och/eller med någon form av servicearbete. Som person är du en positiv problemlösare som vågar ta ansvar för kontoret och de arbetsuppgifter som behöver göras. Du är inte rädd för att ha många bollar i luften och vågar ta egna initiativ. Ditt prestigelösa och flexibla synsätt kombinerat med ordningssinne gör dig till en värdefull kollega.
Du erbjuds:
Du erbjuds en självständig roll i en trevlig arbetsmiljö centralt i Malmö. Det är ett vikariat med start omgående och en förväntad varaktighet på 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är på 75 – 100 %.
Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
Om Jurek:
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52