OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker Dig som är utåtriktad, noggrann och serviceinriktad.Du bör även ha viss datorvana och gärna tidigare erfarenheter av liknande kontorsarbete.Som assistent hos oss ansvarar Du för att de dagliga rutinerna på kontoret fungerar och håller reda på oss mäklare.Arbetet innebär också mycket kontakter med kunder, banker och bostadsrättsföreningar, varför Du bör ha lätt för att få kontakt med andra människor. Arbetsuppgifterna består i övrigt bl.a. i att ta emot besökare, hålla rent och snyggt i de gemensamma utrymmena, förebereda inför kundmöten på kontoret, beställa kontorsmaterial, posthantering, fakturahantering.Du producerar även annonser, objektsbeskrivningar och övrigt material inför våra visningar.Som assistent är det viktigt att du är ordningsam, noggrann, initiativtagande och inte rädd för att hugga i när det behövs.Du ska ha förmågan att se vad som ska göras.Social kompetens och ett glatt humör är andra egenskaper som vi värderar positivt. Är Du intresserad av tjänsten ser vi fram emot att snarast få ta del av Din skriftliga ansökan där Du berättar lite om Dig själv, erfarenheter från tidigare arbeten och löneanspråk.