Kontorsassistent till Managementbolag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om vår kund

Vår kund är ett globalt managementkonsultbolag som kombinerar innovation med specifik expertis för att hjälpa kunder att lösa komplexa strategiska frågeställningar.

Här överbygger man gränsen mellan teknik och affär och är verksamma inom områden såsom elektrifiering, medicinteknik, fordon och digitalisering. Bolaget hanterar ledningsfrågor och i nära samarbete med kunden, definierar och genomför de förändringar i strategi, organisation och processer för att skapa hållbara fördelar.

Kulturen på denna arbetsplats präglas av höga ambitioner, professionalitet och driv. Teamet hos vår kund består av noga utvalda toppresterande proffs, erkända inom sina områden och som alltid sätter kunden i fokus.

Om tjänsten

I rollen som kontorsassistent arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer att vara ansiktet utåt för bolaget och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat ansvar för kontorets samtliga ytor, dokument- och fakturahantering, inköp av kontorsmaterial, mejl- och telefonhantering. Du är även behjälplig för och stöttar bolagets ledning med mötesbokningar, mejlhantering, reseräkningar och koordinering av resor samt andra administrativa uppgifter.
Vidare ansvarar du för att ta emot besökare på kontoret och arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö. Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du förväntas att löpande utvärdera ditt arbete och komma med förslag för att bidra till mer innovativa och effektiva arbetssätt.

Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är heltid med start 1 november och arbetstiderna är vardagar ca 08.00-17.00.

Din profil

Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt. Du är nytänkande och kommer gärna med idéer och förslag på nya tillvägagångssätt som leder till goda resultat. Eftersom du kommer vara dina kollegor behjälplig och arbeta brett mellan olika avdelningar är du som person social och utåtriktad. Vidare är du flexibel och trivs att arbeta med varierande uppgifter i en koordinerade roll. Givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom besöksnäringen och reception.

I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen.

Om Carotte

Carotte är en privatägd företagshub som under ett och samma tak tillhandahåller allt som har med smak att göra. Oavsett om det handlar om ett smakfullt event, bemanning till besöksnäringen eller att leverera förstklassig mat till både vardag och fest. Våra största drivkrafter är kvalitethöjd, kreativitet och att hålla en servicenivå som vida överträffar dina förväntningar.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att mejla ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024