Kontorsassistent till Mattssons Fastighetsutveckling

Arbetsbeskrivning

Till Mattssons Fastighetsutveckling i Stockholm söker vi nu en kontorsassistent. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på sex månader med stor chans till förlängning eller anställning hos kunden. Tjänsten är på heltid med start omgående och utgår från Mattssons ljusa och trevliga lokaler på Kungsholmen. 

Ditt uppdrag

I rollen som kontorsassistent kommer du ansvara för den dagliga driften på kontoret samt välkomna och ge service till företagets medarbetare och besökare. Du kommer även förbereda möten, ansvara över växeltelefonen och ta hand om det administrativa arbetet på kontoret. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden i din roll:

Ansvara för att kontorslokalerna alltid är representativa samt planera, koordinera och förbereda inför mötenAnsvara för beställning av kontors- och förbrukningsmaterialTa emot och välkomna interna och externa besökareTa emot samtal och hantera växelnHantera post, bud och leveranser till och från kontoretAnsvara för kontorets avtal med leverantörer kring teknisk utrustning, städning och reparationerSortera dokument och ordningshandlingar samt strukturera upp dessa, inklusive GDPR-handlingarBoka resor, möten och konferenserÖvriga administrativa uppgifter





Din bakgrund

Vi söker dig som brinner för service samt har tidigare erfarenhet från en liknande roll. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt är en god kommunikatör, både i tal och skrift. Om du har erfarenhet av kontering av fakturor är det ett stort plus, men inget krav.

För att axla rollen som kontorsassistent trivs du i en koordinerande och administrativ roll. Du får ofta höra att du sprider glädje runt dig och du bemöter människor på ett professionellt och trevligt vis. Du trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och är trygg med att ta egna initiativ i vardagen. Som person är du serviceinriktad, positiv och ordningsam samt gör det där lilla extra för att stötta och underlätta för dina kollegor. Du ligger alltid steget före och ser vad din omgivning är i behov av.

Om Mattsons Fastighetsutveckling

Mattssons Fastighetsutveckling äger, utvecklar och förvaltar kommersiella fastigheter och bostäder med människa och miljö i centrum. Företaget grundades i Norrköping på 1930-talet av Ivan Mattsson. Familjen äger fortfarande företaget och idag är sonsonen Fredrik Mattsson VD.

Moderbolagets verksamhet kretsar kring utveckling av kommersiella fastigheter och bostäder. Dotterbolaget Mattssons Industrifastigheter utvecklar och förvaltar egna kommersiella fastigheter, medan dotterbolaget BRABO Stockholm utvecklar och förvaltar bostads- och hyresrätter. 

Tillsammans med några av Sveriges ledande arkitekter uppför bolaget hållbara, energieffektiva byggnader med hög designkvalitet som bär uppdragsgivares varumärken. Mattssons och BRABO driver och samordnar själva genom hela byggprocessen, från utvecklings- och planarbetet till sälj- och marknadsarbetet.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och Konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf (emilie.runnegard@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2021
  • Ansök senast: 16 april 2021

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024