KONTORSASSISTENT TILL MINDRE BOLAG INOM FÖRSÄKRINGSDISTRIBUTIONSMARKNADEN

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras tillväxt och spännande utveckling. Tjänsten är på heltid med start i slutet på augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Ryska Posten Bemanning söker nu en kontorsassistent till vår kund som arbetar med reglering och compliance inom försäkringsdistributionsmarknaden med kontor beläget i centrala Stockholm. I rollen som kontorsassistent kommer du att ansvara över driften av kontoret och även assistera kollegor i deras arbete. Du kommer att arbeta med varierande uppgifter så som att välkomna besökare, hantera beställningar, planera externa och interna arrangement och resor, ha kontakt med leverantörer samt assistera och supportera övriga teammedlemmar vid behov (resor inom Sverige kan förekomma). Vi söker dig som vill ingå i ett personligt och förtroligt team, där du på ett professionellt sätt kommer representera bolaget både internt och externt. I denna roll får du möjlighet att ta egna initiativ, arbeta med stort ansvar samt ha omväxlande arbetsuppgifter. Du blir även erbjuden friskvårdsbidrag, tjänstepensionsrådgivning och träningstimme.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt av vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

- Ansvar för planering, organisering och administration av företagets externa/interna arrangement och resor
- Registervård vilket inkluderar bland annat uppdatering av uppgifter, inregistrering av data och till viss del fakturering
- Välkomna besökare
- Supportera kunder per telefon och mail
- Förberedelser inför möten och konferenser
- Posthantering och boka bud
- Administrativa uppgifter
- Kontakt med leverantörer
- Hantera beställningar
- Hålla snyggt och rent på kontoret
- Vikarierande testledare vid behov
- Samt assistera teammedlemmar i deras arbete vid behov

VI SÖKER DIG SOM

- Har erfarenhet av liknande roller
- Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook
- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har körkort

Som person är du serviceinriktad, självgående och kommunikativ. Du har en god fingertoppskänsla, skapar energi till teamet och trivs i en ansvarstagande roll. Du är prestigelös, driven och lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 juli 2019

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024