OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras tillväxt och spännande utveckling. Tjänsten är på heltid med start i slutet på augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker nu en kontorsassistent till vår kund som arbetar med reglering och compliance inom försäkringsdistributionsmarknaden med kontor beläget i centrala Stockholm. I rollen som kontorsassistent kommer du att ansvara över driften av kontoret och även assistera kollegor i deras arbete. Du kommer att arbeta med varierande uppgifter så som att välkomna besökare, hantera beställningar, planera externa och interna arrangement och resor, ha kontakt med leverantörer samt assistera och supportera övriga teammedlemmar vid behov (resor inom Sverige kan förekomma). Vi söker dig som vill ingå i ett personligt och förtroligt team, där du på ett professionellt sätt kommer representera bolaget både internt och externt. I denna roll får du möjlighet att ta egna initiativ, arbeta med stort ansvar samt ha omväxlande arbetsuppgifter. Du blir även erbjuden friskvårdsbidrag, tjänstepensionsrådgivning och träningstimme.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt av vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
- Ansvar för planering, organisering och administration av företagets externa/interna arrangement och resor
- Registervård vilket inkluderar bland annat uppdatering av uppgifter, inregistrering av data och till viss del fakturering
- Välkomna besökare
- Supportera kunder per telefon och mail
- Förberedelser inför möten och konferenser
- Posthantering och boka bud
- Administrativa uppgifter
- Kontakt med leverantörer
- Hantera beställningar
- Hålla snyggt och rent på kontoret
- Vikarierande testledare vid behov
- Samt assistera teammedlemmar i deras arbete vid behov
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av liknande roller
- Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook
- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har körkort
Som person är du serviceinriktad, självgående och kommunikativ. Du har en god fingertoppskänsla, skapar energi till teamet och trivs i en ansvarstagande roll. Du är prestigelös, driven och lösningsorienterad.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04