Kontorsassistent till Perrigo

Kontorsassistent till Perrigo

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en kontorsassistent, till vår kund Perrigo ett innovativt företag inom hudvård. Som kontorsassisten kommer du att ha övergripande ansvar för kontoret, assistera HR och Ekonomi med enklare administration.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget
Perrigo är ett ledande världsomspännande egenvårdsföretag som fokuserar på att erbjuda prisvärda egenvårdsprodukter med hög kvalitet. Vi på Perrigo brinner för att hitta nytänkande lösningar som kan hjälpa människor att må bättre och njuta av ett friskt liv - allt i enlighet med mottot "get well, stay well, live well".

Perrigo Sverige AB utvecklar och marknadsför främst hudprodukter. Varumärket ACO är ledande på den svenska marknaden och en stor aktör även på den nordiska marknaden. Förutom hudvårdsprodukter, finns varumärken såsom, Panodil, Nezeril, Salivin, Paranix m-fl. Perrigo har genomgått stora förändringar och sitter idag i moderna och fräscha lokaler vid Kista centrum.

Arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent, ansvarar du för att:

* Kontorets lokaler är representativa, hålla snyggt och rent, tömma diskmaskinen, plocka undan i konferensrummen och fylla på i kontorsförrådet.
* Du ansvarar även för inköp till kontoret, beställningar av lunch och bokningar av hotell, taxi etc. Dagligen sortera post och paket, men även packa varuprover och paket och påfyllning i lager och hyllor.
* Vidare ingår uppdateringar i olika system, sköta mejlen, ta emot och koppla samtal. Även att vara behjälplig vid enklare IT frågor och installationer.
* Som kontorsassistent hjälper du nyanställda tillrätta och assisterar HR-chefen vid behov. Även enklare ekonomiuppgifter såsom scanna fakturor, registrera och kontera kan förekomma.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och någon yrkeserfarenhet inom servicebranschen, gärna inom reception/kontor eller administration. Du skall ha goda kunskaper i Officepaketet och ha lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du öppen, positiv, serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är kommunikativ, prestigelös och har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, hjälper till där det behövs och är flexibel i ditt arbete.

Övrigt
Tjänsten är på heltid med start i slutet av maj. Du kommer vara anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta på uppdrag hos vår kund Perrrigo. Vi vill gärna ha din ansökan snarast möjligast då vi arbetar med urval löpande. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Berg på telefonnummer 08-663 99 00.
Välkommen att söka tjänsten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024