Kontorsassistent till resebyrå

Arbetsbeskrivning

Vi är den lilla resebyrå med dem stora resurserna med all teknisk utrustning som de stora resebyråerna har. Vi arbetar idag med charterresor och flygbiljetter försäljning till hela välden, flera olika hotellbokningsportaler för bokning av billigare hotellrum samt tillgång till LCC flygbolag. Vi har idag mera inriktning mot affärsresor. Vi söker dig som är nyfiken, trygg i sig själv och har en positiv inställning som smittar av sig. Du har med fördel arbetat inom serviceyrket och gärna då inom reception. Du är lugn och metodisk när du hanterar besökare som de administrativa uppgifterna. Almena söker en kontorsassistent. Tjänsten som kontorsassistent innebär att arbeta för den allmänna trivseln på kontoret. Vi ser att du är en person som brinner för att ge service och det lilla extra till företagets anställda och besökare.

Som kontorsassistent kommer du arbeta proaktivt och självgående med att säkerställa trivsel och ordning på kontoret. I rollen som kontorsassistent kommer du till exempel att:
• välkomna gäster och säkerställa att de får ett trevligt första intryck
• förbereda möten, konferenser
• se till att det är snyggt och strukturerat på kontorets alla utrymmen
• utföra enklare inköp såsom förbrukningsmaterial

Tjänsten passar dig som trivs i en flexibel, självständig och ansvarsfull roll. Du kommer själv att ha möjlighet att sätta egen prägel på denna tjänst, därav sätter vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Almena Travel AB STOCKHOLM
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2020
  • Ansök senast: 17 april 2020

Postadress

Sveavägen 31
STOCKHOLM, 11134

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024