OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Skeppsbron Skatt en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett heltidsvikariat på minst ett år. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsassistent till Skeppsbron skatt som är Sveriges största oberoende skatterådgivare med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Skeppsbronskatt är en fullservicerådgivare och de hanterar alla typer av skattefrågor för både stora och små företag. Kontoret är beläget i ljusa lokaler på en attraktiv adress i centrala Stockholm.
I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ansvara över kontorslokalerna, boka och förbereda inför möten och konferenser samt stötta juristerna i deras dagliga arbete. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med varierande arbetsuppgifter i högt tempo, lära dig nya saker samt vill arbeta i en positiv och professionell miljö. Tjänsten är ett heltidsvikariat på minst ett år och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-17.00. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med två andra kontorsassistenter. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomna besökare
Växel- och mejlhantering samt kalenderhantering
Boka och förbereda möten och konferensrum
Beställning av kontorsmaterial/lunch/fika mm.
Ordna med frukostar, luncher seminarier, kvällsevent samt övriga tillställningar
Boka och planera resor, aktiviteter och event
Vara behjälplig vid On-boarding och Off-boarding
Hålla snyggt och rent på kontoret
Ansvara för att som rör IT, avtalshantering och KYC
Stötta juristerna i deras dagliga arbete
Samt skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder och samarbetspartners
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat som kontorsassistent eller har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/service
Har goda kunskaper inom Officepaketet
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Brinner för att ge god högklassig service
Det är meriterande om:
Du har tidigare erfarenhet från en liknande roll på en advokatbyrå
Som person är du social, positiv och självgående. Du är serviceinriktad, noggrann och lösningsorienterad. Du tar tag i saker och är inte rädd för att kavla upp ärmarna. Du har en förmåga att prioritera, ta egna initiativ och hitta kreativa lösningar. Du trivs i ett arbete där du får ta eget ansvar och har varierande arbetsuppgifter.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04