OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi befinner oss för närvarande i en tillväxtfas och behöver stärka upp på kontoret här i Göteborg med en person som tar ansvar över kontoret och receptionen på deltid.
ARBETSUPPGIFTER
I denna kombinerade roll kommer du som delar av ditt arbete att se till så att kontorsmiljön är trivsam, hantera inköp till kontoret, flytta möbler och se till att saker och ting står på rätt plats, hålla i personalaktiviteter, beställa mat, samt ansvara för de övergripande administrativa uppgifterna.
Du blir bolagets ansikte utåt.
Du hälsar besökare välkomna mellan ca. 8.30-15 och stöttar upp med allt praktiskt och administrativt som kan tillkomma.
Eftersom dina arbetsuppgifter är varierande bör du vara flexibel och ha god organisationsförmåga samt kunna prioritera rätt.
Du hjälper till med lättare sysslor som inte kräver förkunskaper eller som du snabbt kan lära dig.
Du behöver vara självständig och kunna arbeta efter instruktioner samt vara punktlig och noggrann i det du gör.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Tar hand om in och utgående post och bud
• Fyller på med kontorsmaterial, kaffe och håller rent i kök och konferensrum
• Sköter alla beställningar och har kontakt med leverantörer för exempelvis mat, blommor, resebokningar, städpersonal mm
• Stöttar ansvarig personal vid event och möten
KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenheter av service (ex. från reception eller butik).
Du trivs i en miljö med mycket kund- och leverantörskontakt samt har god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska.
Du bidrar med ett gott humör och som person är du serviceorienterad med ett sinne för ordning. Har du dessutom ett ekonomiskt och affärsmässigt tänk kommer du passa utmärkt in på TATAA.
Du kommer gärna med förslag och idéer på förbättringar kring arbetsrutiner och miljö samt att du har ett hållbarhetstänk i allt du gör.
Du har förmågan att ta tag i saker, lämnar inget oklart och trivs i en roll där du arbetar självständigt och styr över ditt arbete.
Du är stresstålig, ser till att rätt sak hamnar på rätt ställe.
Du har kort och gott ansvar över kontoret och ser till att allt fungerar och ser snyggt ut.
Tjänsten kräver att du har:
• Gymnasial utbildning
• B-körkort
• Någon erfarenhet från serviceyrke
• Goda datakunskaper (Office-paketet)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska