OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Triton is a leading private equity firm focused on the German speaking and Nordic regions with offices in Frankfurt, London and Stockholm.The core sectors Triton focuses on are Business Services, Consumer, Industrial and Healthcare.Triton's partners are among the fund's larger investors that also include leading financial institutions, pension funds, endowments and families.The working environment is fast moving and very dynamic. Arbetsuppgifter Till vårt centrala kontor I Stockholm söker vi en Kontorsassistent som vill vara en del av vår professionella organisation.Du kommer att ansvara för receptionen med sedvanliga uppgifter såsom hantering av alla inkommande samtal, välkomna besökare och visa in dem till möten, hantera ingående och utgående post, underhåll av skrivare, fax etc.Du ser det som en självklarhet att stödja medarbetarna och ständigt ge kunderna ett proffsigt bemötande hos Triton.Ibland kommer du även att assistera dina kollegor på sociala evenemang med kunder och affärskontakter Din profil Du har relevant arbetslivserfarenhet från en internationell arbetsmiljö och hanterar därför svenska och engelska flytande både skriftligt och muntligt. Egenskaper: .God kommunikatör .Stor planeringsförmåga och du stimuleras av ett organiserat arbetsflöde .Utmärkta kunskaper inom Office paketet .Öppen, ärlig och drivande är dina karaktärsdrag Triton erbjuder ett generellt bonussystem till alla anställda och konkurrenskraftiga ingångslöner.Bonussystemet är både individual- och kontorsbaserat.Tjänsten är på heltid under 3-6 månader med goda chanser till fast anställning.Du startar omgående och ansöker genom att klicka på länken nedan.Senast den 5e maj vill vi ha din ansökan. http://www.appsgate.com/asi/kjobfinder.nsf/web.nysokande
Kontaktpersoner på detta företaget
Andreaz Karlsson
08-555 15 724