OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Kontorsassistent/Administratör hos vår kund ingår du i avdelningen affärsstöd vilket innebär att du kommer att arbeta med och för alla på kontoret.
Du kommer att ha ansvaret för kontoret, dagliga order, fakturering, post/budhantering och telefoni. Du blir spindeln i nätet och ser till att allt flyter smidigt på kontoret.
Du arbetar brett på företaget med administration samt lite ekonomi. Dina arbetsuppgifter kan variera från att boka mötesrum, förbereda ärenden, ta fram information ur databaser, och sammanställa material och delta i utredningar. Andra arbetsuppgifter kan vara administration kring fakturor, inköp, kund-, konferens-, och resebokningar samt att beställa frukost, fika och drycker.
Du har en bred roll med många olika arbetsuppgifter därför är det viktigt att du är flexibel och samtidigt strukturerad.
Din profil
Skallkrav:
Gymnasial utbildning i ekonomi alternativt tidigare erfarenhet av Administratörs roll
Kunna arbeta obehindrat i Word och Excel
DU HAR ERFARENHET INOM AFFÄRSSYSTEM
Fordel om du erfarenhet inom Navision.
Danska,Engelska och Svenska på god nivå i tal och skrift
Körkort B
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.