Kontorsassistent/Administratör

Arbetsbeskrivning

Botrygg är ett privat bygg-och fastighetsbolag som inriktar sig på hyres- och bostadsrätter samt samhällsfastigheter. Vi förvaltar mer än 3500 bostäder och ett femtiotal samhällsfastigheter. Såväl byggnation som förvaltning sker i egen regi med egen personal. Botrygg är verksamma i Linköping, Stockholm, Uppsala, Norrköping, Göteborg och Örebro.

Vi söker en kontorsassistent
Vi är övertygade om att nöjda medarbetare ger goda resultat. Vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats som våra anställda kan rekommendera till andra, en arbetsplats där de anställda känner trygghet och delaktighet och där medarbetarna utvecklas professionellt och intellektuellt. Många olika personligheter, roller och bakgrunder behövs och vi är övertygade om att olikheter främjar kreativitet och kvalitet.


Vi är certifierade som ett Great Place to Work.

Om tjänsten
I övergripande drag handlar rollen som administratör om att uppdatera schema för lokalvårdarna i samtliga städer och att säkerställa en god bemanning på städuppdrag, ha kontakt med kunder som har beställt hemstäd och att köpa in städutrustning. 


I rollen ingår att ansvara för samtlig administration kring företagets yrkesarbetare under deras anställningstid, bl a administrera och underhålla lägenhetsschema för samtliga städer, resursbeläggning av hantverkare, medicinska kontroller, ID06, inköp till företagslägenheter samt hantering av arbetskläder. Utöver detta tillkommer att vid behov upprätta samt distribuera underlag för varningar, varsel och uppsägningar av hantverkare inkl. hantering mot gällande fackförbund mm.

Vidare ingår att vara behjälplig med olika arbetsuppgifter som medarbetare på kontoret behöver avlastning i samt hålla ordning i kontorets gemensamma ytor (kaffe, frukt, luncher, beställa kontorsmaterial, gemensam fika, juldekoration och liknande).  

Om dig
Som person tar du ansvar för dina uppgifter. Du planerar arbetat i förväg, organiserar och prioriterar aktiviteter på ett effektivt sätt. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Vidare är du serviceinriktad och har ett intresse, en vilja samt förmåga att hjälpa andra och är tillmötesgående i ditt bemötande.

Då vi är ett mångkulturellt bolag krävs det att du är en god kommunikatör som har lätt för att kommunicera i både tal och skrift på svenska så väl som på engelska. 

Du har goda kunskaper i Outlook samt Microsoft 365. Du har körkort. 


Meriterande: Kan prata rumänska 

Ansökan
Tjänsten är en visstidsanställning på ett år, heltid. Tillträde senast 15 februari. Individuell månadslön. Placering är på vårt huvudkontor i Linköping som är beläget på Junkersgatan 1.

Inkom med din ansökan senast den 17 december. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag! 

Vid anställning kommer vi ta en kreditupplysning samt stämma av mot belastningsregistret.

Välkommen med din ansökan!
Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Botrygg Bygg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2023
  • Ansök senast: 17 december 2023

Postadress

Junkersgatan 1
LINKÖPING, 58103

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024