OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Bokwall Rislund Advokatbyrås räkning en kontorsassistent/administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start 8 november. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt, professionellt bolag och ha en flexibel tjänst så är detta chansen för dig. Med start 8 november och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som kontorsassistent/administratör. I rollen som kontorsassistent/administratör kommer du exempelvis vara behjälplig med fakturering, inköp, se till så att kontoret är snyggt, resebokningar och mycket mer. Vi söker dig som är social, positiv och flexibel och är den på kontoret som alltid har ett leende på läpparna. Du gillar att ha många bollar i luften och att skapa bästa möjliga förutsättningar för dina kollegor att lyckas med sina arbetsuppgifter. I rollen som kontorsassistent/administratör kommer du både arbeta självständigt och i team. Du kommer till en början sitta i fina lokaler i Gamla Stan och sedan sitta i nya lokaler bara 200 meter bort, byrån ska nämligen flytta. Arbetstiderna är sedvanliga kontorstider.
Vår kunds önskemål är att alla frågor angående tjänsten går till oss.
Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent/administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Vara behjälplig vid fakturering
• Hantera inköp till kontoret
• Se till att det är snyggt och prydligt överallt
• Koordinera möten och luncher
• Kvittoredovisning
• Hantera resebokningar
• Ha ansvar för flera egna projekt/ansvarsområden
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från reception, administration och/eller service
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet väl
• Är social och älskar att alltid ge det där ”lilla extra”
Det är meriterande om du:
• Arbetat som kontorsassistent/administratör tidigare
Som person är du professionell, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04