OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en nogrann medarbetare till vår kund. Du är anställd av oss på Retail Knowledge och arbetar hos vår kund.
Som kontorsassistent kommer du ansvara för att varannan vecka, 3 timmar per arbetspass, åka till ett kontor i centrala Göteborg och inventera, beställa samt packa upp kontorsmaterial. Detta ska utföras under kontorstid valfri vardag varannan vecka, men kunden ser gärna att man har fasta dagar.
Start: Omgående
Omfattning: Tre timmar varannan vecka, under kontorstid
Plats: Göteborg
Lön: Timlön enligt kollektivavtal
Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som eftergymnasiala studier, deltidsjobb, eller eget företag. Du kan också vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.
Välkommen in med din ansökan!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson