OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett framgångsrikt företag med spännande karriärmöjligheter? Är du även någon som är serviceminded som inte är rädd för att driva på och vara engagerad? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi en driven kontorsvärd/kontorsassistent för kontoren i Almedal och Marieholm i Göteborg för vår kund Svenska Hus! Vi välkomnar din ansökan redan idag!
Svenska Hus
En persons ambition att utveckla och förvalta hållbara och effektiva ytor där människor kan arbeta, leva och växa under många år, är något Svenska Hus har som mål och ambition. Idag är de ett av Sveriges största privatägda fastighetsbolag, men vi glömmer aldrig var vi kom ifrån.
Läs mer här om Svenska hus och om kontoret i Almedal och Marieholm:
https://www.svenskahus.se/lokaler-kontorshotell/
Start: Omgående
Uppdrag: Detta är ett konsultuppdrag via oss men du kommer arbeta ute hos kunden. Uppdraget är på minst sex månader med chans till förlängning.
Ort: Göteborg
För denna tjänst kommer du arbeta på deras kontor i Almedal och Marieholm. Du kommer arbeta två dagar i Almedal och tre dagar i Marieholm, och tjänsten är på 75 %.
Arbetstider: 08-15.
Om tjänsten:
I rollen så kommer du att stötta affärsområdesansvarig med diverse administrativa arbetsuppgifter. Det är en bred roll som innefattar administration och ansvar av lokalerna och köket. Du kommer att stötta vid aviseringar, hantera nycklar och taggar, förbereda lokaler för nya hyresgäster, utföra besiktningar, göra beställningar och ansvara för frukost och kontorsmaterial. I vissa fall kan det förekomma att du får möjlighet att göra inköp och då får du milersättning för det.
Om dig:
Vi söker en positiv och social person som vågar vara framåt och har en serviceinriktad inställning. Det är viktigt att du är organiserad och flexibel, då du kommer att ha fasta dagar i både Almedal och Marieholm. Ibland kan det ara lite lugnare, medan ibland kan det vara perioder med högre arbetsbelastning. Vi har som krav att du har körkort och eventuellt tillgång till bil, då det kan förekomma behov av att göra ärenden utanför kontoret.
Det kan även förekomma att chefen blir sjuk eller liknande och då måste man kunna vara flexibel och hoppa in när det behövs. Om du har erfarenhet av liknande tjänster tidigare är det meriterande.
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl.
Har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta talent acquisition specialist Filippa Müntzing på mejl filippa.muntzing@jeffersonwells.se