OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm. Vi erbjuder uthyrning, rekrytering och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR och sälj/marknad. Vi är auktoriserade medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för kunds räkning en kontorschef till en entreprenad på ett internationellt företag i norrort. I dina arbetsuppgifter ingår det att ansvara för kontoret och att utveckla nya rutiner. Du kommer att ansvara för alla inköp och kontakter med städfirma, budfirmor etc samt att förhandla om nya avtal. Dessutom är det kontorschefen som ansvarar för säkerheten av kontoret med alarm och brandsäkerhet. Utöver detta kommer du att ta emot besökare, svara i telefon, se till att köksdelen är representabel m m. Du sköter alla rese- och konferensbokningar och du kommer att vara behjälplig sälj- och marknadsavdelning vid behov. Vi ser gärna att du har flera års arbetslivserfarenhet inom service och administration eller om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du måste besitta goda kunskaper i officepaketet, framförallt i excel. Mycket goda kunskaper i engelska är ett krav då du dagligen kommer få användning av det. Som person bör du vara ansvarsfull, strukturerad och tycka om att ge service till dina kollegor. Du måste kunna prioritera och självständigt fatta beslut samt gärna ha förhandlingsvana. Då det ingår mycket varierande arbetsuppgifter i tjänsten bör du vara prestigelös och flexibel. Vi kommer löpande kalla på intervju till denna tjänst!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719