OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swebus AB utvecklar, säljer och producerar resor med buss på entreprenad åt Sveriges länstrafikbolag och står i dagsläget för drygt 30 procent av de offentliga busstransporterna i landet. Vi är därmed Sveriges ledande bussbolag med närmare 7000 medarbetare, 2700 bussar och en omsättning på cirka 3 miljarder SEK. Swebus är helägt av Concordia Bus BV som är en av Europas tio största bussoperatör med verksamhet även i Norge och Finland. Vi söker dig som vill leda arbetet i vår reception och kontorsservicefunktion på huvudkontor i Solna. I arbetet ingår att säkerställa en god service i receptionen som att checka in besökare, svara i telefon och ansvara för posthanteringen. Du ska också säkerställa en god ordning i lokalerna och ansvarar för kontorsadministration såsom resebokningsservice, attest och kontering av leverantörsfakturor relaterade till kontorsservicefunktionen. I arbetet ingår därmed att ha löpande kontakter med till exempel hyresvärd, larmbolag, städfirma, resebolag mm. Du ansvarar för att kontinuerligt utvärdera och utveckla interna rutiner inom ditt ansvarsområde och ska också löpande säkerställa kompetensutveckling för dina medarbetare som idag är 2 st. Vi söker främst dig som har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Har du även erfarenhet av att leda andra är det meriterande. Du har hög social kompetens, ett trevligt och utåtriktat sätt och är representativ och självständig. Att hålla god ordning och hög kvalitet är en självklarhet för dig samtidigt som du har hög simultanförmågan. Du har lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift och har goda kunskaper i engelska samt relevant utbildning och god datavana.