OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
TopWork har som strävan att bli det naturliga valet för det lokala företaget när det gäller inhyrning och rekrytering av personal. Det som utmärker vår företagskultur är att våra internt anställda och konsulter ska ha ett engagemang och en drivkraft som får oss och våra kunder att växa. Vi arbetar lokalt, nära våra kunder. Vi söker ständigt efter engagerade och driftiga människor som ser värdet i att bli en del av TopWork. Genom konsultträffar, uppföljningssamtal och kontinuerliga möten investerar vi alltid i vår personal, ett arbetssätt som bidrar till att vi ständigt lockar till oss nya konsulter och kunder.
Om företaget
Du blir som kontorschef hos oss den som leder verksamheten på vårt kontor på Kungsgatan 19 i Växjö. Du kommer till en organisation som strävar för att ha högsta professionalitet med toppmoderna och specialutformade affärssystem. Organisationen genomsyras av engagemang och prestationskultur. Du kommer till ett kontor med inarbetad verksamhet och med välutvecklade processer där du blir den som leder och entusiasmerar intern personal samt är ytterst ansvarig för såväl kunder som konsulter.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer direkt bli en nyckelperson på TopWork Växjö kontor där du blir ytterst ansvarig för kontorets verksamhet. Dina främsta uppgifter kommer vara att driva försäljningen mot TopWorks befintliga kunder likväl som att bearbeta och identifiera potentiella samarbetspartners. Vidare är du ansvarig för rekryteringsprocessen och blir den som har yttersta ansvar för våra befintliga konsulter samt nyanställningar. Ledning och rekrytering av intern person är viktiga inslag i din vardag och det är du som är ansvarig för kontorets resultatuppfyllelse samt rapporterar direkt till VD. Du kommer ha chansen att utveckla och bygga verksamheten tillsammans med ledningen.
Din profil
Du som söker denna tjänst är van att vara drivande vad gäller affärer och brinner för försäljning. Vi kommer att lägga högsta vikt vid att du är en erfaren tjänsteförsäljare och att det är resultat som är din viktigaste drivkraft. Vidare har du erfarenhet av att hantera personalfrågor och leda grupper till framgång. Att du lätt att få kontakt med nya människor samt i dina tidigare roller skapat dig ett gediget kontaktnät i Kronoberg med omnejd ser vi som ett krav. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom bemanningsbranschen i någon roll och då i ledande position. Du är van vid att arbeta mot högt uppsatta mål som du ständigt förverkligar genom din positiva attityd, arbetsvilja och starka drivkraft.
Har vi fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka din ansökan direkt då tillsättning sker snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Silje Bergström Tronsmoen
Marcus Ottosson
Marielle Svahn Götestam
Marcus Ottosson
0730492139
Marielle Svahn Götestam
Silje Bergström Tronsmoen
Marcus Kling