OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en driven kontorschef för uthyrning till en av våra kunder i Norrtäljetrakten. Efter en viss tids uthyrning är tanken att tjänsten övergår till anställning hos kund. Du kommer att ha ansvar för 7-8 anställda. Du kommer att jobba med personalplanering, ledning och samordning av verksamheten, uppföljning, m.m.
Arbetsstart så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med styrdokument och ISO-certifiering. Som person är du noggrann, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Du är van vid datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.
Eftersom vår kund finns i Roslagen bör du vara bosatt i Roslagen eller kunna pendla hit. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist