OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet i en säljande roll och är framgångsrik i att leda personal och skapa resultat? Är du en driven och lyhörd ledare som ser laget framför jaget? Då är du den vi söker!
Connect har i över 20 år levererat varor och tjänster inom IT-sektorn. Vi verkar inom fyra affärsområden och erbjuder tjänster inom IT-drift & hårdvara, Print & dokumenthantering, Möteslösningar & digitala videotjänster, samt Telefoni & molnväxlar. Dagligen hjälper vi kunder med allt från rena IT-konsulttjänster till service för skrivare och konferenssystem, samt all tillhörande kringutrustning och teknik. Våra konsulter, med gedigen Microsoft-, Apple- och Linux-kompetens, ser till att våra kunder inte bara får tillgång till teknisk kompetens i toppklass, utan även IT- konsulter med hög social förmåga, en proaktiv inställning och en stor lyhördhet för just deras behov. Det går bra för oss och vi växer! Nu söker vi dig som älskar sälj- och relationsskapandet och som vill ta dig utmaningen att leda och utveckla Connects säljorganisation på kontoret i Borås! Läs mer oss på www.connect.se
Vad vi kan erbjuda dig
Region Sjuhall (med kontor i Halmstad, Varberg och Borås) växer och just nu söker vi en proaktiv och driven Kontorschef som vill prestera mot egen anpassad budget samt mot kontorets budget. Connect jobbar med noga utvalda leverantörer och fokus ligger på att leverera så bra tjänster och lösningar som möjligt. För att lyckas i rollen bär du vara en närvarande ledare och en skicklig kommunikatör som skapar förståelse för den övergripande målbilden för dina säljare. Du skall motiveras med att hjälpa dina medarbetare att översätta målbilden till konkreta aktiviteter samt visa själv vägen. Du vågar vara kravställare, men motiverar och engagerar samtidigt dina medarbetare. Du har förmågan att analysera affären och ser vad som krävs för att bibehålla och förbättra lönsamhet.
Du erbjuds en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att hantera tillsammans med dina medarbetare, våra partners och kunder. Du har arbetsmiljö-, budget- och personalansvaret för vårt kontor i Borås. Du rapporterar till vår Regionansvarige och har i din roll, stöttning från bland annat ledning och affärsstöd.
För att vara aktuell för tjänsten
För att lyckas i tjänsten som vår nästa Kontorschef skall du ha några års erfarenhet av försäljning samt ett stort intresse och förståelse för att leda och motivera personal. Branscherfarenhet krävs för att du ska bli framgångsrik, då du behöver ha förståelsen vad våra säljare, tekniker och administratörer brottas med.
Egenskaper som vi värdesätter högt är att du har:
* ett utvecklat affärstänk, social kompetens och analytiskt tänkande
* ett proaktivt förhållningssätt
* ett starkt personligt driv och engagemang att ge den bästa servicen till kunden
* viljan att fortsätta utvecklas i din yrkesroll och prestera på en hög nivå
* ett närvarande och stöttande ledarskap
* lätt att skapa relationer och samarbeta
* lätt att kommunicera i tal och skrift
Låter detta som din nya utmaning?
Då är du välkommen med din ansökan senast den 5 oktober. Urvalet sker löpande, så dröj inte med att inkomma med din ansökan. Detta är ett rekryteringsuppdrag där anställningen sker på Connect, men där rekryteringsföretaget Human Network sköter rekryteringsprocessen.
Frågor angående tjänsten besvaras av rekryteringskonsulten Sinisa Bozic, sinisa@humannetwork.se eller på 0708-26 06 23. Ansök via www.humannetwork.se och välj rätt tjänst. Alla erbjudanden om annonseringshjälp undanbedes.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Sinisa Bozic
0708 26 06 23
Rekryterare Sinisa Bozic
0708-260623