OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Då vår duktiga kontorschef blivit headhuntad är vi nu på jakt efter en ny som kan axla rollen och sprida glädje bland våra medarbetare...
Är du en driven Operativ administratör som är engagerad i personalfrågor och kvalité, då är det dig vi söker.
Scheele Service och vår kundstock växer enormt, så denna utvecklingsresa är något du blir med på. Vi är ett servicebolag som alltid jobbar efter högsta kvalité och hög kundnöjdhet. Därför är det viktigt att du har sinne för det lilla extra. Erfarenhet inom städbranschen är ett plus men inget krav då denna tjänst innefattar kontorsjobb.
Som Operativ kontorschef har du ett övergripande ansvar för all personal och kontoret i sin helhet. Du ansvarar också för inköp, sälj, bokningar och kundcenter per mail och telefon. Fakturering och rapporter veckovis är en del i ditt arbete, så du bör vara okej med ekonomi arbete.
Vi ser att du är en slipad administratör som har lätt för att lära. Du ska kunna räkna på offerter och arbeten samt ha säljkunskaper.
Du har självklart körkort och talar svenska.
Är du den vi söker? skicka din ansökan (CV och personligt brev) till elina@scheeleservice.se
Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Arbetsgivaren tillämpar 6 månaders provanställning.
Vi har en hälsofrämjande organisation och ser då att du är tobaksfri.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare