OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och utveckla våra affärsområden inom Bemanning & Rekrytering i Kronobergs län är detta rätt tjänst för dig.
Vi på Palm & Partners har mångårig erfarenhet att utveckla kundrelationer till långsiktiga strategiska samarbeten och söker nu dig som med springande start vill Starta/Driva/Utveckla vår Bemannings- & Rekryteringsaffär i Kronobergs län och dess omnejd.
Palm & Partners är en stabil och långsiktig arbetsgivare. Med långsiktiga kundrelationer över hela landet kan vi erbjuda dig en trygg anställning hos oss. Vi har engagemang i hela processen och vi tror på att jobba mot långsiktiga resultat för våra kunder med din personliga utveckling i centrum. Vi erbjuder våra kunder såväl Bemanningstjänster som Hyrrekryteringar och Rekryteringar. Palm & Partners är Auktoriserat bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är ISO-certifierade i Kvalitet, Miljö samt Arbetsmiljö.
Läs mer om oss som arbetsgivare på www.palmpartners.se
Arbetsbeskrivning
Som systerkontor till vårt starka fäste i Hallands län söker vi dig som har kvalificerad erfarenhet från Bemannings & Rekryteringsbranschen. Vi söker dig som brinner för att skapa bästa tänkbara resultat för vår kund, och genuint vill våra medarbetarens bästa.
I rollen som kontorschef kommer du arbeta med bearbetning av nya kunder samt utveckla de befintliga kunder vi har i regionen. För att lyckas har du ett sinne för affärer och är duktig på att känna av dina kunders behov och önskemål. Du har stor empati och delar våra grundläggande värderingar.
Din roll kommer på sikt omfatta personalansvar för kontorets interna personalgrupp. Ditt kontor ansvarar för såväl försäljning- & leveransprocess lever upp till våra kvalitetsnormer. Till ditt stöd har du bolagets ledningsgrupp samt administrativt stöd i vår ekonomifunktion. Som person är du kommunikativ, ditt ledarskap är tydligt och du har en förmåga att förmedla trygghet.
Utbildning
Akademisk utbildning inom ekonomi/försäljning eller motsvarande.
Erfarenhet
Du har några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter från bemannings- alternativt rekryteringsbranschen. Du har dokumenterad erfarenhet från försäljning och är senior nog att stå på egna ben och ta fullt ansvar för ditt kontors utveckling. Arbetet kräver datavana med mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet samt i det svenska och engelska språket såväl i tal och skrift. B-körkort fordras.
Personliga kvalifikationer
Du är affärsinriktad och lyhörd med god förmåga att kunna anpassa erbjudanden mot kundens behov och önskemål. Vi ser att du har lätt för att kommunicera och utrycka dig väl, såväl muntligt som skriftligt. För att lyckas i tjänsten krävs att du har ett starkt eget inre driv, är resultatinriktad och engagerad med en vilja och intresse för kundanpassade lösningar. Du ska tycka om att arbeta självständigt liksom att arbeta i team. Som person är du kreativ, orädd och har en förmåga att skapa lösningar. Engagemang och driv är avgörande egenskaper för att du ska lyckas hos oss.
Lön och anställningsvillkor
Lön med en fast och en rörlig, bra och drivna kollegor, ett högt tempo och ett stort mått av glädje.
Ansökan
Vid frågor kring tjänsten, vänligen kontakta vVD Fredrik Paulsson 0732-002860.
Startdatum
Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson