OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För en fast tjänst hos en av våra kunder söker vi nu efter en erfaren ekonom och kontorsansvarig.Vår kund är ett måleriföretag med 5 fast anställda samt ett antal timanställd personal. Arbetsuppgifter: Du kommer självständigt att sköta allt ekonomiarbete på kontoret, arbeta med kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, löner, både för fast- och timanställd personal, momsredovisning, betalningar och övriga på kontoret förekommande administrativa uppgifter. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha erfarenhet av liknande arbete.Du är van vid att arbeta självständigt och tvekar inte att rycka in där det behövs.Som person är du social, prestigelös, flexibel och samarbetsvillig. Vi erbjuder: Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt och för rätt person så erbjuder vi en fast anställning.Företaget är beläget i Solna. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00