OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning en kontors/ekonomiassistent på heltid till deras fina kontor i centrala Stockholm.ARBETSUPPGIFTER: Du erbjuds en bred roll med mycket varierade arbetsuppgifter.Du kommer att arbeta med ekonomisysslor så som leverantörsreskontra från ax till limpa samt faktureringar.Du kommer även att fungera som Office-manager och ansvara för all internservice.Utöver dessa arbetsuppgifter kommer du att sköta den löpande kontorsadministrationen, beställning av kontorsmaterial och planering av resor.I din roll ingår även att sköta receptionen, samordna månadsmöten samt fungera som "spindeln i nätet". KVALIFIKATIONER: Du som söker tjänsten har några års erfarenhet från ekonomiarbete.Givetvis är du även en van administratör som brinner för att ge service till kunder och kollegor.Som person är du prestigelös och trivs i en roll med varierade arbetsuppgifter vilka innebär mycket kontakter både internt och externt.Vidare är du flexibel, ordningsam och noggrann.Utöver detta har du goda kunskaper i engelska både i tal och i skrift.Vi ser gärna att du arbetat i SPCS. UPPDRAGET: För detta uppdrag kommer du att de första 6 månaderna ingå i vår konsultverksamhet.Därefter finns mycket goda chanser för en överrekrytering till kund. Ansök redan idag på www.jurekbemanning.se