OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning kontorshjälte
Till vårt charmiga kontorshus på vackra Långholmen söker vi nu en kontorshjälte. Som kontorshjälte ansvarar du för att vårt kontor är i toppskick, att alla besökare blir proffsigt bemötta och att trivseln på kontoret i allmänhet är på topp.
Dina arbetsuppgifter inkluderar
- Ta emot besökare genom huvudentrén, hälsa dem välkomna, bjuda på kaffe
- Ta emot bud/leveranser genom bakdörren
- Allmän renhållning - plocka rent och städa alla utrymmen regelbundet
- I allmänhet se till att det är trevligt överallt, exempelvis genom att fylla på fruktskålar och tända levande ljus
- Ställa mötesrum i ordning innan möten och inhandla mat och fika till möten då det behövs
- Byta glödlampor som går sönder och fylla på förbrukningsvaror
- Förbereda våra legendariska afterworks på fredagar och hjälpa till med events
- I övrigt hjälpa till med alla möjliga olika saker som behövs
Arbetstider
Normal kontorsarbetstid. Två dagar i veckan kommer du 2 timmar tidigare än vanligt, för att hinna dammsuga och våttorka kontorsutrymmen utan att personerna som normalt arbetar där är i vägen.
Vem vi söker
Som person är du extremt positiv och glädjespridande. Du säger gärna "ja". Du tar lätt till dig olika typer av arbetsuppgifter.
I vårt hus sitter techbolag och modevarumärken, så du behöver trivas i en miljö med många unga och kreativa männsikor med mycket energi. Du är den som tar emot våra partners och kunder, så det är viktigt att du kan ge besökare ett professionellt bemötande. Du behöver behärska engelska och svenska 100% flytande i tal och skrift.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin J.
+46 703 39 23 55