Kontorshjälte

Kontorshjälte

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som får vår dag att fungera och som alltid vill prestera bäst på allt du gör.
Hjälp oss att göra vårt kontor till den bästa arbetsplatsen så att såväl kollegor som gäster älskar att komma hit. I dina arbetsuppgifter ingår att assistera oss i stort som smått för att göra våra dagar enklare. Du skall se till att dina kollegor är mätta och belåtna men även hjälpa dem att hålla koll på sina kvitton. Vi outsourcar en del av städningen men ser även att städning kommer vara en del av dina arbetsuppgifter. Vi lägger mycket ansvar på dig och din förmåga att ta tag i saker som behöver fixas.
Vem är du?
För att vara rätt person för jobbet behöver du vara prestigelös, glad, trevlig & positiv. Vi ser även att du är lösningsorienterad, ambitiös och har entreprenörsanda. Då det är en stor bredd på arbetsuppgifterna behöver vi någon som är arbetsvillig och inte har problem med att skita ner händerna. Arbetet kräver även att du är noggrann, har sinne för detaljer och är kostnadsmedveten.
Tjänsten kräver att du har en vilja att ständigt utvecklas. Har du erfarenhet av arbete som assistent, receptionist eller annat servicerelaterat yrke är det meriterande. Även goda datakunskaper ser vi som meriterande.
Du gillar
Som person gillar du ordning och reda samt att få saker att fungera. Du trivs med att vara spindeln i nätet och lösa problem. Du är även en person som har förmågan att skapa mysiga och hemtrevliga miljöer.
Är det här en heltid? Vi vet inte, men det är en heltidsanställning så när vi vet vad du har för kvalitéer och intressen så ser vi vad vi kan åstadkomma tillsammans.
Intresserad?
Skicka ditt CV och ett personligt brev till jobb@gimlit.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gimlit AB UPPSALA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2020
  • Ansök senast: 20 maj 2020

Postadress

Centralt Uppsala
UPPSALA, 75320

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024