OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Search International AB</b> arbetar med strategisk rekrytering och taktisk bemanning.Vi är starkt profilerade och specialiserade på rekrytering av Executives, Chefer & Specialister samt till Traineeprogram.Vi erbjuder även bemanning/uthyrning av erfarna personer och studenter per månad eller längre och entreprenad.Vi startade 1991 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.Gillar du att ge service, administrera och hålla koll på saker och ting?Vi har mycket att göra och saknar dig!Kontorsklippa sökes till Academic Search i Stockholm Vi är ett professionellt och glatt gäng, som har fullt upp med intressanta uppdrag till våra kunder.Vi ser därför fram emot att få förstärka vårt kontor i Stockholm med en glad och positiv person, som kan stötta oss administrativt, både i och utanför rekryteringsprocesserna.Du kommer att arbeta administrativt med både stort och smått och ansvara för att kontoret ser ut som det ska och att allt material finns till hands.Tjänsten kommer att vara stödjande för våra konsulter och du kommer att få en stor inblick i hur rekryterings- och bemanningsbranschen fungerar.Bland dina arbetsuppgifter kan nämnas: - Stöd till rekryterings- och bemanningskonsulter vad gäller; inbokning av intervjuer, ta emot kandidater, göra presentationsmappar mm - Publicering av annonser och utskick av annonser på webben - Sökning av kandidater i databaser och nätverk - Uppdatering av hemsida, kandidat- och kundregister - IT-ansvar för kontoret - Inköp och hantering av kontorsmaterial - Svara i telefon och ta emot kandidater som ska på intervju hos oss - Diverse projekt Din bakgrund: Vi tror att du har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare och att du gillar och är van vid att ha kontakt med många människor.Du brinner för service och gillar att ha många bollar i luften.Din IT-mognad är hög och du är inte rädd för att klicka "enter".Som person är det viktigt att du är initiativrik, prestigelös, handlingsinriktad och serviceminded.Du är utrustad med en stark social kompetens, är glad och öppen samt har humor.Du har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp och det är också viktigt att du är effektiv och noggrann.Så ansöker du: Du söker till tjänsten genom att klicka på länken nedan, fylla i dina kontaktuppgifter i formuläret och bifoga personligt brev och CV.Din ansökan vill vi ha senast tisdagen den 15 april.
Kontaktpersoner på detta företaget
Andreaz Karlsson
08-555 15 724