Kontorskoordinator

Kontorskoordinator

Arbetsbeskrivning

Är du ett administrationsproffs och vill arbeta i en händelserik arbetsmiljö med många samarbeten? Då kan det vara just dig vi söker!

Vad erbjuder vi?
• Flexibilitet i arbetstider och hemarbete
• Frihet under ansvar
• Stor frihet i strukturen och planeringen av ditt arbete
• En spännande och händelserik organisation där service genomsyrar hela verksamheten
• Ordentlig onboarding
• Stöttande kollegor
• Formbar roll efter dina intressen
• Stora utvecklingsmöjligheter

Vem söker vi?
• Dig som gillar system
• Du som tycker om att ordna upp, strukturera och planera
• Tycker om att vara spindeln-i-nätet och hjälpa till där det behövs.
• Tycker inom administration och är riktigt duktig på det!
• Du är lösningsorienterad, prestigelös och hjälpsam
• Du trivs i en miljö där det är daglig kontakt med kollegor och samverkan med andra
• Du är engagerad, uppmärksam och ansvarstagande

Vi ser att du har erfarenhet av administration och system samt har en ekonomisk förståelse. Du skriver och pratar engelska och svenska flytande. Ditt driv och samarbetsförmåga i denna roll kommer vara av yttersta vikt och vi värderar dina personliga egenskaper högt.

Vad innebär rollen?
Rollen som Kontorskoordinator är av naturen mångfacetterad där dit ansvar kommer varvas med olika administrativa uppgifter för olika stödfunktioner.

• Ansvar över de administrativa i olika stödfunktioner som projektadministration, IT och ekonomi.
• Planering, genomförande, utvärdering och återkoppling
• Kontering av fakturor
• Jobba mot deadlines

Du vill äga din roll i den bemärkelsen att du trivs med att ha eget ansvar över att se till att arbetsuppgifter blir slutförda i tid på ett kvalitativt sätt. Arbetstempot varierar och är lite högre runt faktureringsperioder, för att sedan lugna ner sig igen.

Vår kund är ISS Facility Services som har hand om deras kunders serviceenheter och fastighetsprojekt. Den här tjänsten föreligger är hos en av deras större kunder i centrala Stockholm. ISS arbetar med att förvalta och underhålla arbetsmiljöer som gör tillvaron mer effektiv och trivsam. Flexibla arbetstider för rollen som utgår från kontorstider 8 – 17. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan!

2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2023
  • Ansök senast: 2 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024