OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
CNH Industrial is a multinational manufacturer of commercial vehicles such as trucks and agricultural machinery, with 63,000 employees worldwide. At the site in Överum, many of the components are manufactured for plows, seed drills and ramp spreaders. Production takes place in a high-tech and traditional industrial environment with a good proportion of automated machine steps such as automatic welds and multi-robots. Final assembly for finished products also takes place in Överum. CNH Industrial Sweden has about 100 employees on site in Överum. The company is in a journey of change where they have implemented a new strategy and an agenda to dramatically streamline the processes in the business. This means, among other things, investments in factory renovations and continuously pursuing innovative solutions to our customers to meet market requirements. In this journey you will play an important role! Är du en mångsidig problemlösare med en bakgrund inom administration, ekonomi, HR eller reception? Ta då chansen att ansökan till tjänsten som Kontorskoordinator hos vår kund CNH Industrial Sweden AB i Överum! Detta är inledningsvis ett 1-årigt konsultuppdrag via Unik Resurs med god chans till förlänging eller övertag hos kunden.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som Kontorskoordinator spelar du en central roll i företagets dagliga drift och samordnar olika uppgifter inom administration, ekonomi, HR och reception. Denna ansvarsfulla roll ger dig möjlighet att forma din arbetsdag och bidra till företagets framgång. Nedan är en översikt över dina huvudsakliga ansvarsområden:
- Ta emot besökare och vara den första kontaktpunkten för både besökare och medarbetare.
- Delaktig i växeln.
- Assistera med ekonomisk administration, inklusive fakturahantering och budgetuppföljning.
- Personaladministration.
- Lönehantering.
- Hantera olika administrativa uppgifter, inklusive möteshantering, beställning av kontorsmaterial osv.
Din profil
I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och har ett extra öga för detaljer. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst. Samarbetsförmåga är nyckeln, då du kommer att arbeta tätt tillsammans med kollegor inom olika avdelningar.
Krav:
- Tidigare erfarenhet inom administration, ekonomi, HR eller reception.
- Goda dator och systemkunskaper.
- Mycket goda kunskaper i engelska och svenska, i både tal som skrift
Meriterande:
- Kunskaper av systemet IFS.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Cecilia Alegria Furberg och nås på 0739252586 eller på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84