OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig!
I rollen som kontorskoordinator är du ansiktet utåt hos vår kund och kommer då att ha övergripande ansvar över reception och kontoret samt frågor som berör underhåll av fastigheten. I rollen kommer du bland annat ansvara för att
- Säkerställa in och utpassering på korrekt sätt
- Hantera beställning av varor
- Ansvara för post och fakturahantering
- Ha löpande kontakt med leverantörer
Vidare kommer du ansvara för inköp av varor samt agera som närmaste kontaktperson för avtal gällande service till kontoret, fastighetsunderhåll samt fastighetsservice. För att passa i rollen som kontorskoordinator har du en administrativ ådra, är driftig och orädd att ta dig an arbetsuppgifter och har en förmåga att organisera dina dagar på ett effektivt sätt.
Kvalifikation och egenskaper
Vi tror att du som söker relevant erfarenhet från receptionistyrket alternativt servicebranschen där du dagligen bemöter kunder eller leverantörer. Som person är du utåtriktad, serviceinriktad och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare har du bra prioriteringsförmåga, ett säkerhets och ansvarstänk och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt ha goda datakunskaper. B körkort är krav
Övrigt
Start: Omgående. Omfattning: 75%
Arbetstid: mån-fre 9-16.00
Plats: Norra Stockholm, Kista