OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dstny.
Om företaget:
Dstny har huvudkontoret i Belgien och är en europeisk ledare och innovatör inom säker molnkommunikation baserat på dess kraftfulla och säkra mobile-first-produkter och UCaaS. Dstny ger över 2 miljoner företagsanvändare möjlighet att kommunicera, samarbeta och ge utmärkt kundservice. Företaget gör det möjligt för tjänsteleverantörer, kanalpartners och slutkunder samt tredjepartstjänster att frodas i deras molnbaserade ekosystem. Dstny, med huvudkontor i Bryssel, har 800 anställda i 7 europeiska länder och en förväntad årlig omsättning på nära 200 miljoner euro 2021.
Kulturen är framåtanda och entreprenöriell med en can-do-attityd där alla är med och bidrar till ökad trivsel och att skapa en härlig arbetsplats.
Arbetsuppgifter:
Som kontorskoordinator är du den första personen man kommer i kontakt med på kontoret. Du arbetar i en bred roll och agerar ”spindeln i nätet”. Du tar emot besökare till deras kontor i Stockholm men det kan även förekomma resor till bolagets kontor i Göteborg. I rollen arbetar du brett med de arbetsuppgifter som berör kontorsservice, det kan handla om att ta emot & välkomna besök, hålla kontoret rent & snyggt men det kan också handla om att hantera inkommande post eller hjälpa till med det praktiska kopplat till arrangemang, event eller interna frukostar.
Du är även med och stöttar ekonomiavdelningen i olika arbetsuppgifter såsom kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring som avstämningar, kontakt med kunder och leverantörer. Det kan också förekomma ad hoc-uppgifter inom det ekonomiska och administrativa området.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning inom ekonomi
• 1–2 års arbetslivserfarenhet inom service, med fördel inom reception eller kontorsadministration
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Vidare är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte av nya utmaningar För att lyckas i rollen är du handlingskraftig och du ser lösningar framför hinder i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Hammarby Sjöstad
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kontorskoordinator, ekonomiassistent, administration, kontor, koordinator, ekonomi, gymnasieutbildning, service, Destiny Group
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund