Kontorskoordinator för deltidsuppdrag till advokatbyrå!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en erfaren och engagerad kontorskoordinator för deltidsuppdrag hos vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag med önskat tillträde 1a mars och kommer att pågå i 6 månader med chans till förlängning eller anställning hos kunden. Tjänsten är inledningsvis på 60% och därefter kan tjänstens omfattning bli mer men då enligt överenskommelse. Placeringen är på advokatbyråns kontor i Gamla Stan i Stockholm. Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta emot besökare och leveranser
• Posthantering på kontoret
• Hantera om abonnemang och telefoni
• Beställning av olika it program, datorer osv via ByBrick.
• Kontakt med hyresvärd och underhåll av fastighet (ex felanmälan vid fel)
• Löpande underhåll på kontoret (inköp blommor, diskmaskin, kaffemaskin etc)
• Inköp av inredning och kontorsmaterial
• Sammanställning av budget
• Sammanställning av obetalda kundfordringar
• Uppdatering av hemsidan och Linkedin
• Korrespondens & upprättande av PP-bilder
• Framtagande av information kring upphandlingar
• Betalning av moms och skatter
• Kontakt med extern ekonomi gällande diverse frågor om fakturor och ekonomi
• Hantering av leverantörsfakturor
• Uppdateringar av personalhandboken
• Uppläggning av nya klienter och tidsredovisning i TimeApp
• Fakturering
• Kvittohantering
• Korrekturläsning & arbete med PP-bilder
• Diverse administrativa uppgifter
• Boka resor och aktiviteter
• Assistera biträdande jurister
• Körjournal

Vem är du?
För att passa in i rollen ser vi att du som söker har minst avslutade gymnasiestudier samt tidigare erfarenhet av en liknande roll. Du kanske har jobbat som kontorskoordinator, kontorsansvarig, administrativ assistent eller någon annan liknande administrativ roll. Meriterande om du även har någon ekonomibakgrund.

Du har god systemvana samt hanterar Officepaketet väl. Språkligt så har du förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska då båda språken krävs i det dagliga arbetet.

Som person ser vi att du är utåtriktad, noggrann och positiv. Samtidigt bör du vara strukturerad och organiserad. Vidare är du en pålitlig person och engagerad i ditt arbete. Att leverera service på hög nivå och även hjälpa andra är en självklarhet för dig.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2022
  • Ansök senast: 26 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024