OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qtym AB grundades 1990. Vår verksamhet består av Qtym rekrytering, bemanning, HR- och verksamhetsstöd samt Qtym Business Partner. Vi har lång erfarenhet och stor framtidstro och arbetar aktivt för att erbjuda våra kunder det senaste inom metoder, arbetssätt, verktyg, teknik och systemlösningar och våra processer utvecklas i takt med våra kunders behov.
Vi är ett gäng trevliga och nytänkande medarbetare med unika spetskompetenser, kontaktnät och erfarenheter som tar stort personligt ansvar för våra kunders framgång. Vår devis är att vi förser våra kunder med kompetens som får dem att växa och utvecklas. Vi är ett modernt, personligt och roligt företag där medarbetarna trivs, utvecklas och tar ett personligt ansvar för såväl kunder som kandidater.
Qtym är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket garanterar att vi är en seriös leverantör och att vi lever upp till Bemanningsföretagens tio grundkrav. I de fall vi tar arbetsgivaransvar ser vi till att vår personal har en god arbetsmiljö och blir bemött på ett bra sätt.
Qtym AB är ett privatägt företag med stor entreprenörsanda och ett starkt engagemang. Läs mer om oss
För kunds räkning söker vi en kontorskoordinator på ett vikariat.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta med arbetsuppgifter som är normalt förekommande i en reception, t.ex. ansvara för bokningar, registrera och guida besökare, ta emot samtal samt ansvara för utskick. Du kommer även att behandla ärenden gällande bland annat utlåningsmaterial, konferensbokning och posthantering samt hantera övriga administrativa uppgifter. Som kontorskoordinator avlastar du övriga kollegor på kontoret.
Personliga egenskaper:
Då du kommer att vara den första person man i många fall möter hos företaget lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker därmed dig som kan skapa en välkomnande serviceatmosfär, har ett positivt förhållningssätt och som genuint trivs med att arbeta i en arbetsmiljö där människor står i fokus. Som person behöver du även vara anpassningsbar och hjälpsam. Vidare ställer vi också krav på att du är noggrann och strukturerad samt att du har en god samarbetsförmåga.
Kompetenskrav och erfarenhet:
God datorvana är ett krav, samt goda kunskaper i engelska. Vi ser att du med fördel jobbat i en administrativ tjänst tidigare.
Erfarenhet från liknande tjänst är önskvärt.
Anställningen:
Tjänsten är en bemanning via Qtym.
Anställningen är på 100 % med placering i Karlstad
Sista ansökningsdag 8 december, start omgående.
Ansökan:
Rekryteringen sker i samarbete med Qtym. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Joanna Andersson, joanna.andersson@qtym.se alternativt 070-5668877
Du söker tjänsten via vår hemsida, www.qtym.se.