OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en koordinerande person som trivs med att vara spindeln i nätet? Har du dessutom förmågan att på ett professionellt och inkluderande sätt möta människor och ge dem utmärkt service samtidigt som du stöttar ledningsgruppen i diverse administration och koordinering av aktiviteter för kontoret? För dig som önskar ett arbete med service, administration och koordination i en perfekt balans så finns just nu möjligheten att söka en dynamisk tjänst som kontorskoordinator på vår kunds huvudkontor på Lindholmen!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som kontorskoordinator är du hjärtat och motorn på kontoret. Ditt arbete utgår från kontorets reception där du välkomnar kollegor och besökare och säkerställer att alla får ett gott bemötande. Här trivs den bäst som verkligen gillar att vara spindeln i nätet och som uppskattar att arbetsdagen är dynamisk. Du blir en viktig stödfunktion till hela företaget och säkerställer på så sätt såväl drift som trivsel. Det är en roll som förutsätter god samarbets- och lösningsförmåga, noggrannhet, kommunikationsförmåga och proaktivitet.
Exempel på ansvarsområden är:
Vara kontaktpunkten för all personal på kontoret och koordinera trivselaktiviteter såsom frukostmöten, bemärkelsedagar, trivselluncher, AW, Quiz mm
Ta emot, välkomna och anmäla besökare samt svara i telefon
Förbereda konferensrum inför möten och koordinera eventuell förtäring och dryck för dessa
Godkänna och utreda fakturor
Beställning och inköp av varor, möbler och övrig kontorsmaterial
Introducera och vara ett stöd och informationskälla för ny personal. Förse dem med utrustning och tillhandahålla allmän introduktion.
Posthantering- ta emot och skicka brev och paket
Dagligt underhåll av kontoret
Stödja kontorets HRBP med arbetsmiljöarbetet
På det hela taget kommer du att ha en central och varierande roll med stora möjligheter att påverka hur företaget upplevs som arbetsplats.
Kvalifikationer
Du är en social person som sprider en positiv energi omkring dig. Tack vare din tidigare erfarenhet av serviceyrket vet du hur man levererar service i värdsklass och du axlar på så sätt rollen av att vara ansiktet utåt för vår kund med lätthet. Du har ett intresse för administration och räds inte att stötta ledningen i diverse administrativa arbetsuppgifter. Du har ett prestigelöst och ansvarstagande sätt.
För att vara kvalificerad för tjänsten krävs även:
Tidigare erfarenhet av service
Kunskaper inom Microsoft Office, främst Outlook
Flytande svenska svenska och engelska i både tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044