Kontorskoordinator i Kista

Arbetsbeskrivning

Kontorskoordinator
Vi söker nu en kontorskoordinator med sinne för ekonomi till vår attraktiva kund i Kista. Skulle du beskriva dig som service-minded, organiserad och inaktivtagande? Trivs du i administrativa arbetsuppgifter men vill även få utlopp för din kommunikativa ådra? Då har vi en tjänst för dig! Randstad letar nu efter en flexibel och erfaren kontorskoordinator till ett världsledande företag inom elektronik. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot en kaffe och ett samtal ihop med dig!

Omfattning: Heltid (8-17). För start i december och med uppdrag tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:
Vi ger dig möjlighet att arbeta för ett världsledande företag inom sin bransch. Här välkomnas du till ett attraktivt kontor i Kista med närhet till såväl lunchrestauranger som tunnelbanan.

Du kommer att ansvara för den övergripande trivseln i lokalerna genom att hålla kontoret snyggt och prydligt. Du kommer att ansvara för inköp, ha kontakt med leverantörer, ordna med bud samt fungera som företagets kontaktperson gällande allmänna IT-frågor mellan det svenska kontoret och andra kontor runt om i världen.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:

• Bistå med information internt kring fastighetsrelaterade frågor.
• Hantera fakturering, reseräkningar och viss ekonomisk uppföljning. Vid behov även stötta kontoret i Finland
• Hantera viss avdelningsadministration och intern kommunikation
• Stötta HR avdelningen vid rekrytering
• Hantera och koordinera företagets hyrbilar
• Stödja vid on-boarding och övrig administration
Kvalifikationer:
Här behöver du;

• Minst 2 års tidigare erfarenhet inom administration och koordinering
• Flytande i svenska och engelska då mycket dokumentation och kontakt sker på engelska förväntas du obehindrat kunna utrycka dig i båda språken i såväl tal som skrift.
• Avklarad gymnasieutbildning och goda kunskaper i MS Office framförallt inom Excel.
För att lyckas i rollen som kontorskoordinator trivs du att arbeta i ett högt tempo med arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Vidare bemöter du såväl kunder som kolleger med god service och gillar att ta egna initiativ. Skulle du dessutom beskriva dig som utåtriktad och relationsskapande kommer du bli ett uppskattat tillskott på arbetsplatsen.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag: 2018-12-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Caroline Karlsson

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 6 december 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Kommunsekreterare

Kommunsekreterare

30 oktober 2024

Sekreterare

Sekreterare

21 oktober 2024

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

16 oktober 2024

7 oktober 2024