Kontorskoordinator i Sundsvall

Kontorskoordinator i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du att vara spindeln i nätet och se till så att allt fungerar? Skulle du beskriva dig själv som ansvarstagande, självgående och flexibel? Har du dessutom lätt för att skapa goda relationer, har en positiv inställning samt är driven? Då kan detta uppdrag passa dig!

Vi söker nu en kontorskoordinator till vår kund i centrala Sundsvall. 

Omfattningen är 50%, arbetstider mån-fre 8-12 med start snarast, 1 års uppdrag med möjlighet till förlängning. 

I detta uppdrag har du flera olika och varierande arbetsuppgifter kopplat till att kontoret fungerar. Det kan exempelvis gälla underhåll av lokalerna och att bidra till god trivsel samt allt däremellan. Låter detta intressant för dig? Läs då gärna vidare i annonsen och välkommen med din ansökan redan idag! 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Här har du en viktig roll i att se till så att allt löper på och fungerar bra samt att man trivs på kontoret. Du har flera kollegor att interagera med som arbetar andra roller inom IT utveckling. Du rapporterar direkt till VD:n för kontoret som sitter i ett annat land. 

I dina arbetsuppgifter ingår att: 
Se till att det vardagliga runtomkring fungerar så som att städningen fungerar, att allt är i ordning och ser trevligt ut 
Hantera telefonsamtal och mail
Ordna event för kontoret, t. ex. fika samt kontorsträffar
Organisera diverse inköp, (ofta kontorsrelaterade med även övrigt)
Upprätthålla en god kontakt och dialog med kontorets anställda
Ha förståelse för eventuella problem och rapportera/eskalera ärenden till ansvarig
Övrigt förekommande arbetsuppgifter kopplat till kontoret


Kvalifikationer
I detta uppdrag behöver du vara öppen, flexibel och positiv. Du har ett tydligt och enkelt sätt att kommunicera samt har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer. Du behöver vara anpassningsbar gällande eventuella förändringar av arbetsuppgifter och tillvägagångssätt. Vi ser det som en självklarhet att du verkligen trivs med att arbeta med service samt att du är självgående. Du kommer att ha en hel del dialog på engelska med ansvariga i andra länder.

Förutom detta är det även krav att du har:
Gymnasieexamen
God svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper på god nivå i Word, Excel, Outlook mail samt messenger

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

Har du tidigare erfarenhet från liknande arbete inom administration och service så är det meriterande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansökan
Ansök senast 2022-03-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 29 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024