Kontorskoordinator med ekonomiansvar till kund i Mörby

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med ekonomi och vill börja en tjänst som kontorskoordinator hos vår kund i Mörby.
Välkommen med din ansökan omgående då intervjuer sker löpande!

Dina arbetsuppgifter

Som kontorskoordinator kommer du att ha mycket varierande arbetsuppgifter. Du kommer dagligen att arbeta med ekonomirelaterade uppgifter så som löpande bokföring och löneadministration för elva personer. Du kommer också att ansvara för inköp till kontoret, hantera samtal via växeln, ta emot kunder och besök samt uppdatera hemsidan och arbeta med marknadskampanjer.

Om företaget

Kunden har på kort tid blivit en ledande leverantör av kundfokuserade frontend-lösningar i finansbranschen inom Capital markets, Private banking och Asset Management. Med sin genuina verksamhetskompetens och kompetenta personal erbjuds kunderna unika helhetslösningar inom området. Lösningarna baseras på produkten Pivotal CRM och varje system skräddarsys efter kundens unika behov.
Kunden erbjuder en trevlig arbetsplats med hög trivsel och god gemenskap. Det finns goda utvecklingsmöjligheter i företaget för rätt person.


Din profil

Ha fullföljd gymnasieutbildning inom området ekonomi och/eller administration
Minst tre års erfarenhet av att arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter som administratör eller ekonomiassistent
God datavana /Officepaketet
Goda kunskaper i svenska/engelska i både tal och skrift
Meriterande krav:
Tidigare erfarenhet av att arbeta grafiskt
Kunskap inom Photoshop

Vi ser att du som söker tycker att det är kul att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter. Du är organiserad, noggrann, uppskattar ordning och reda och är självgående i ditt arbete. Som person är du drivande i det du gör, social och värderar god gemenskap på arbetsplatsen högt


Om oss

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor

Start: 1 juni eller tidigare
Urval: sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 maj 2014

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


27 december 2024