Kontorskoordinator / Office coordinator till internationellt företag

Kontorskoordinator / Office coordinator till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till sommaren till en början. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget och för överrekrytering.

Om företaget:

Företaget är ett energibolag som är aktivt inom olja och naturgas. De sitter i fina lokaler i centrala Stockholm och söker nu ett nytt tillskott till organisationen där det idag arbetar ett tjugotal personer där det råder god stämning bland kollegorna. Då bolaget verkar utomlands sker mycket internkommunikation på engelska. Bolaget är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Du får mer information om företaget under en första telefonintervju.

Arbetsuppgifter:

Som kontorsassistent har du en central roll i organisationen där du får möjlighet att arbeta med stor variation inom service och administration. I rollen har du ett helhetsansvar att hålla ordning och reda på kontoret och du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö för både medarbetare och kunder. Därtill arbetar du koordinerade, du planerar styrelsemöten och event. Du har hand om bokningar av resor och beställningar av kontorsmaterial, mat och fika. I det administrativa arbetet hanterar du exempelvis reseräkningar, mejl och beställningar. I rollen ingår många kontaktytor, både interna och externa, där du tar emot besökare, har kontakt med kunder och leverantörer samt samarbeten med kollegor.

• Hålla kontorsytor representativa samt ha ansvar över den generella kontorsservicen
• Boka resor och ha hand om beställningar av kontorsmaterial, mat och fika
• Hantera reseräkningar, besvara mejl samt koordinera möten och event
• Välkomna besökare och stöttar kollegor med både praktiska och administrativa ärenden

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av liknande roll tidigare exempelvis som kontorsassistent, receptionist eller Office Manager
• God dator och systemvana samt meriterande med grundläggande kunskaper inom Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till såväl kollegor som besökare. Du är professionell i ditt bemötande och förstår vikten av god kommunikation samt är duktig på att utrycka dig tydligt och välformulerat i både tal och skrift. Du trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare trivs du i en organisation där det är högt i tak och har en förmåga att självständigt hitta lösningar på problem och tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centralt i Stockholm
Lön: Enligt överenskommelser

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 24 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


26 november 2024

24 november 2024

22 november 2024