Kontorskoordinator på deltid

Kontorskoordinator på deltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en initiativtagande och social Kontorskoordinator till väletablerad kund på Lindholmen.
Trivs du med att vara spindeln i nätet och ha ett stort eget ansvar? Då är du välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.

Start för tjänsten är omgående och förväntas pågå till och med maj 2022.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär:
- Vara ansiktet utåt och ta emot bokade besök
- Beställa catering och frukost/fika
- Ha kontakt med bland annat leverantörer
- Eventansvarig
- Förbereda inför konferenser
- Supportera IT-avdelningen
- Hantera inkommande post
- Se till att det är god ordning på kontoret och en trevlig arbetsmiljö

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett gott ordningssinne, är lösningsorienterad och som inte är rädd för att ta tag i saker. Du har många kontaktytor så det är viktigt att du är serviceinriktad och kommunikativ. För att passa till tjänsten behöver du trivas i en roll där du får ta eget ansvar och ha varierande arbetsuppgifter. Du behöver ha goda kunskaper i engelska, samt god datavana.

Övrigt
Tjänstens omfattning är på 50%, men kan komma att öka så du behöver kunna arbeta heltid om behov finns. Arbetstider är förmiddagar, måndag-fredag.

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig Rekryterare Hanna Säreskog på 031-711 98 00.
Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2022
  • Ansök senast: 25 januari 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


27 november 2024