Kontorskoordinator på deltid  i Solna

Kontorskoordinator på deltid i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad, ansvarstagande och driven person med erfarenhet från service? Vill du arbeta som kontorskoordinator på 50% där du får arbeta med enklare administrativa uppgifter som rör kontorsservice? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu för kunds räkning inom flygbranschen en kontorskoordinator på 50% i Solna Strand med start omgående som vill arbeta mån-fre mellan 8-12. Låter det som en roll för dig hoppas vi på att få in din ansökan – redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Vår kund är verksamma inom flygbranschen och deras kontor är beläget i Solna Strand. Här kommer du  i rollen som kontorskoordinator arbeta självständigt och stötta driften och servicen i relation till kontoret. För att den dagliga driften flyter på kommer du att koordinera, samarbeta och stötta kollegorna med enklare administrativa arbetsuppgifter och uppgifter som rör kontorsservice. Du kommer exempelvis göra beställningar, postsortering, paket- och budhantering, hand om deras mindre växel och scanning av fakturor och reseräkningar. Du stöttar där det behövs och griper in där det behövs.

Exempel på arbetsuppgfiter:
• Göra beställningar
• Ha hand om deras mindre växel
• Fakturahantering, scanning av fakturor till olika instanser
• Post- och budhantering
• Hantering av säkerhetsdokument, utskrift, manuell kuvertering, frankering
• Scanning av reseräkningar

Arbetstider
Uppdraget är tillsvidare och deltid 50% med start omgående. Arbetstid: Mån-fre, förmiddagar mellan kl. 8-12 med viss flexibilitet att kunna arbeta eftermiddagar vid behov. Provanställning tillämpas.

Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du ansvarstagande, driftig, serviceinriktad och noggrann. Du trivs med att arbeta proaktivt och effektivt. Du tar ansvar för dina uppgifter och har en god administrativ och koordinerande förmåga. . För att axla rollen behöver du vara detaljorienterad men samtidigt ha förmågan att lyfta blicken och se till helheten.

Det här behöver du:
• 1 års erfarenhet från service
• Goda kunskaper i MS Office
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Erfarenhet av administration är meriterande, dock ej ett krav

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Ansökan: 2020-03-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2020
  • Ansök senast: 9 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Sway Process

Sway Process

30 december 2024