Kontorskoordinator på heltid till Castellum

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
För Castellums räkning söker vi nu en serviceinriktad kontorskoordinator med önskvärd start per omgående. Detta är tjänsten för dig som trivs i en bred roll där service och administration går hand i hand. Här får du möjligheten att arbeta i ett nära samarbete med en kollega, i en funktion som har övergripande ansvar för kontorets drift, reception och växel. Är du Castellums nästa stjärna inom service? Läs vidare!

Om företaget
Castellum är ett av Sveriges största fastighetsbolag. Varje dag går 250 000 människor till jobbet i deras lokaler. Castellum hjälper företag att utvecklas och människor att växa på 20 tillväxtorter i Sverige, Danmark och Finland. Castellum är fastighetsbolaget med morgondagens arbetsplatser i fokus. Man förvaltar och utvecklar kontor, lager, logistiklokaler och butiker. Castellum utvecklar hållbara städer och stadsdelar. Man finns som enda nordiska fastighetsbolag representerat på Dow Jones globala hållbarhetsindex. Vad Castellum än gör är människan i centrum och fastigheten runtom.

Arbetsuppgifter
I rollen som kontorskoordinator har du och din kollega övergripande ansvar för receptionen och driften av Stockholmskontoret. Dina ansvarsområden kommer att bestå i:

- Ansvar för reception och daglig service till besökande och anställda
- Daglig service gällande post-och budhantering samt telefoni
- Allmän tillsyn för att få ett representativt kontor
- Inköp av kontors-och förbrukningsmaterial och kontakt med leverantörer
- Diverse kontorsadministration

Tjänsten kan även innefatta hantering av konferenser och service till konferenser, som tex kaffe, frukostar, luncher etc. Även ekonomiadministrativa uppgifter så som fakturor och leverantörsreskontra kan förekomma.

Kvalifikationer
Vi söker dig som trivs i en flexibel och bred servicefunktion där du dagligen är i kontakt med människor. Du som söker har tidigare erfarenhet av en utpräglad serviceroll, troligtvis från en liknande tjänst eller en assistentroll. Du har mycket god vana att arbeta administrativt och känner dig trygg med datorn och telefonen som arbetsredskap. Krav för tjänsten är att du känner dig mycket trygg med det svenska och engelska språket, i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att lyckas i rollen ser vi att du är:

- Organiserad och strukturerad
- Serviceinriktad
- Ansvarsfull och pålitlig
- Problemlösande
- Prestigelös
- En teamplayer

Det är meriterande om du har erfarenhet från branschen.

Övrigt
Tjänsten är heltid och du kommer att bli erbjuden en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, direkt hos Castellum. Önskvärd start är omgående. Då vi arbetar med ett löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan och personligt brev redan idag!

I denna rekryteringsprocess samarbetar Castellum med KFX HR-partner och samtliga frågor rörande tjänsten hänvisas därför till rekrytering.stockholm@kfx.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 14 augusti 2019

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024