OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pitch Technologies är ett high-tech företag med 40 anställda. Företaget startades i Linköping men har nu kontor även i England och Frankrike. Vi har en informell, kreativ och prestigelös kultur där alla hjälps åt. Vi bygger teknisk programvara för flyg, försvar och rymd. Företaget ägs av BAE Systems, en internationell koncern, verksam främst i England och USA.
Om företaget
Vi söker dig som vill anta rollen som kontorskoordinator och ta ansvar för vår reception, en roll som präglas av möjligheter och variation! Är du en ambitiös och serviceinriktad individ som vill vara en del av ett dynamiskt och globalt företag? Då är du rätt för oss! Varmt välkommen med din ansökan.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorskoordinator har du en varierande roll där du får möjligheten att knyta många nya kontakter, samtidigt har du också ett helhetsansvar över receptionen och ser till att våra kontorslokaler är representativa. Du ansvarar för att välkomna och hjälpa besökare och kollegor samt hantera varierande administrativa uppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Bemanna receptionen under kontorstid
- Hanterar inköp
- Hantera bud och paket till och från leverantörer och partners
- Hantera bokningar av mötesrum
- Anordna event i form av t.ex. after works
- Arbeta med internkommunikation
- Agera stödfunktion till våra olika funktionsområden
- Samarbeta med kollegor för att se till att kontorets arbetsmiljö flyter friktionsfritt
Du blir en del av ett engagerat team om 3 personer som arbetar inom administration, HR och ekonomi och tjänsten är förlagd på deltid!
Din profil
Vi söker dig med positiv attityd och ett stort intresse för service och människor. Du är noggrann i ditt arbete och ansvarfull i dina åtaganden. Du tar gärna egna initiativ och ser till att få saker gjorda. I rollen arbetar du med ett brett kontaktnät vilket ställer krav på god kommunikativ förmåga.
Övriga krav för tjänsten:
- Gymnasieutbildning
- Några års erfarenhet från en liknande roll
- Goda muntliga och skriftliga kunskaper i både svenska och engelska
- Goda kunskaper i MS Officepaketet
- Meriterande erfarenhet av internkommunikation
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team där din serviceanda och kompetens kommer att vara till stor nytta.
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar Pitch med SKILL och tjänsten är förlagd på deltid 50-75%. Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att söka. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryterare Andreas Schmidt, 0738–547135, andreas.schmidt@skill.se