OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorskoordinator
Kontorskoordinator Stockholm
arbetsbeskrivning.
Vi söker nu efter en kontorskoordinator till vår kund i centrala Stockholm. Nu har du chansen att få använda dina kompetenser inom administration och service genom att strukturera och organisera företagets arbetsplats. Här får du en bred och ansvarsgivande roll där du får ett direkt inflytande i verksamhetens vardag och bidrar till företagets fortsatta framgång.
Är du en lagspelare och har tidigare erfarenhet från liknande roller, samt mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska? Då har vi på Randstad nästa spännande möjlighet för dig!
Vi ser fram emot din ansökan, redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
ansvarsområden.
I denna roll har du som huvudansvar att strukturera och organisera företagets vardag på kontoret.
Dina arbetsuppgifter:
• Administrativt se till att den dagliga kontorsdriften fortskrider smidigt.
• Arbetsleda befintligt kontorsteam.
• Ansvara för säkerhetsområden såsom brand- och larmfrågor.
• Hantera kontakt med leverantörer, säljare och fastighetsvärdar.
• Bidra till utveckling och förbättring av kontorsmiljön.
• Bemanna reception vid behov.
• Effektivisera kontorslandskapen.
• Samverka med företagets olika avdelningar för att möta verksamhetens dagliga behov.
• Ansvara för inköp.
• Hantera samt organisera kontors- och lagerutrymmen.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du tidigare har arbetat med säkerhetsområden på arbetsplatser, såsom brand- och larmfrågor.
omfattning.
Heltid, kontorstider. Start 2019-07 och med goda möjligheter till övertag av kund.
För den här tjänsten söker vi dig som trivs med att samarbeta med andra parter, interna likväl som externa. Du har en förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt men kan samtidigt ingå i team och leverera insatser där behovet finns. Vi tror även att du har ett proaktivt tänk som gör att du kan förutse verksamhetens behov.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
ansökan.
2019-07-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Liv Hedström | liv.hedstrom@randstad.se [ mailto:liv.hedstrom@randstad.se ] |
om randstad.
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström