Kontorskoordinator till arkitektbyrån Semrén & Månsson

Kontorskoordinator till arkitektbyrån Semrén & Månsson

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en stjärna på service? Den som ser, hör och löser allt – och som alltid är steget före? Vill du vara den första kontakten för besökare och samtidigt vara spindeln i nätet bland kontorets kollegor? Hos vår kund Semrén & Månsson erbjuds du en bred roll inom service, administration och ekonomi där ingen dag är den andra lik.

Du kommer bli anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-16.30. Tjänsten pågår tom sista augusti 2022 med chanser till förlängning. Start omgående.

Om oss
Arkitektur, affärsförståelse och digitalisering. Det är arkitektbyrån Semrén & Månssons verktyg när de utvecklar städer och fastigheter. Företaget är övertygade om att god arkitektur får människor, samhällen och företag att må bättre och är en lönsam investering över tid.

Semrén & Månsson har kontor i Stockholm, Malmö samt huvudkontor mitt i centrala Göteborg.

Arbetsuppgifter
Som kontorskoordinator ansvarar du för den interna och externa servicen på kontoret. Du är den första kontakten för besökare och arbetar aktivt med att skapa ett positivt intryck. Du är spindeln i nätet och stöttar alla härliga kollegor i allehanda ärenden för att underlätta i verksamheten. Du är med och skapar företagets kultur. Ingen dag är den andra lik, till din hjälp har du din härliga kollega som också är kontorskoordinator på Göteborgskontoret.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Hantering av leverantörsfakturor
• Se till att kontoret är representativt och inbjudande
• Onboarding av nyanställda
• Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
• Förbereda inför möten
• Assistera koncernchef
• Boka resor
• Kontakt till diverse leverantörer
• Arrangera AW och konferenser
• Hantera inkommande samtal
• Administration

Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat i en liknande roll under ett par år och som känner dig trygg i kundmötet och ansvaret för motsvarande administrativa arbetsuppgifter. För att trivas i tjänsten tror vi att du är prestigelös, trygg i dig själv och en social talang. Istället för problem ser du lösningar och har ett eget driv för att se till att saker blir gjorda.

Övrigt
Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2022
  • Ansök senast: 12 april 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024