Kontorskoordinator till Avega

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Uppdragsperiod: Vikariat på ett år med chans till förlängning
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider måndag - fredag
Ort: Stockholm
Startdatum: Juni 2022
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Avega Group är ett konsultföretag inom digital transformation. Avega erbjuder erfarna specialister inom de områden som krävs för att hjälpa kunderna i den digitala transformationen och tar uppdrag som experter eller mindre team eller projekt. Avega hjälper kunderna från arkitektur och kravställning till strategirealisering och implementering av valda processer, metoder och lösningar, oavsett om de byggs på standardplattformar eller som kundunika lösningar. Företaget åtar sig nyckelroller hos deras kunder som kräver erfarenhet och expertis.

Avega Group är arbetsplatsen för erfarna specialistkonsulter inom digital transformation. Inom vissa branscher är man specialist efter tre år medan det tar betydligt längre tid inom andra områden. Centralt för Avega är att deras konsulter som brinner för att göra skillnad och skapa framgång - och vet hur man gör det.

Deras affärsidé är att matcha kunders behov med medarbetarnas specialistkompetens och fokus, vilket gagnar både kunder och medarbetare. Avega grundades 2000 och är cirka 300 konsulter och finns i Stockholm, Göteborg och Malmö.

DIN ROLL:

Som kontorskoordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter och se till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Du kommer att säkerställa att både medarbetare och kunder får den bästa servicen. Du kommer att arbeta i team med en annan kontorskoordinator men kommer även att få utföra vissa arbetsuppgifter självständigt.

Som kontorskoordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ansvara för att den dagliga driften av kontoret fungerar

Ta emot och välkomna besökare och kunder

Förbereda inför möten, konferenser och event

Förberedelse av frukost, lunch och fika

Sköta posthanteringen, ta emot och boka bud

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och livsmedelsprodukter

Kontakt med leverantörer

Fakturahantering och attestering

Stötta med administrativa arbetsuppgifter

VEM ÄR DU?

Som person är du positiv och serviceinriktad. Du är van att arbeta både självständigt och i team. Vidare så är du ansvarsfull, professionell och strukturerad. Du är även prestieglös samt har inställningen att allt går att lösa.

Har erfarenhet som kontorskoordinator eller en liknande tjänst

Har erfarenhet av administration

Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook



ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Liknande jobb


22 november 2024