OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här har du chansen att komma in i ett litet och familjärt bolag med prestigelösa kollegor och riktigt go stämning. Vi söker nu dig som vill vara spindeln i nätet på kontoret och som trivs med varierande arbetsuppgifter. Har du kanske erfarenhet av kundservice sedan tidigare? Toppen, då kan det vara dig vi söker!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en kontorskoordinator som vill agera spindeln i nätet på bolagets kontor. Som kontorskoordinator kommer du att få hjälpa till med olika arbetsuppgifter på kontoret, allt från att koordinera möten till att agera sekreterare till att ta emot och svara på kunders frågor. Det är därmed en väldigt varierande roll och vi söker dig som är strukturerad, självgående och som trivs med att ingen dag är den andra lik!
Du erbjuds
• En dedikerad konsultchef och karriärspartner
• En chans att få göra det du är allra bäst på: koordinera och säkerställa att saker blir gjorda med hög kvalitet i god tid!
• En chans att få bli del av ett litet och familjärt bolag med fantastiska kollegor
Du kommer att bli anställd hos oss på Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är på heltid och sträcker sig över 6 månader, med chans till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som vi precis har nämnt kommer ingen dag att vara den andra lik och rollen kan även anpassas efter vem du är och vad du är bäst på. Med det sagt är en del av arbetsuppgifterna som ingår i rollen att:
• Koordinera och förbereda möten
• Ta emot samtal och mail från kunder
• Protokollföra möten
• Enklare administration
• Tillsammans med receptionisten säkerställa att kontoret är i ordning samt ta emot besökare
VI SÖKER DIG SOM
• Talar och skriver obehindrat på svenska då detta ingår i det dagliga arbetet
• Tycker om att ha en varierande roll där inte alla arbetsuppgifter är specificerade
• Är driven och serviceorienterad i ditt förhållningssätt
Det är meriterande om du
• Har arbetat med kundservice, i reception eller liknande
Som person är du
• Strukturerad
• Självgående
• Orädd
Övrig information
• Start: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt
• Omfattning: Heltid, 6 månader
• Placering: Stockholm
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231